maandag 30 maart 2009

Berichtje van Fee Fee voor de Rode groep

Beste allemaal,

Nog vier nachtjes slapen en dan kom ik weer terug uit China. Ik heb wel zin om weer naar huis te gaan. Ik mis jullie wel, hoor. Wat wel leuk is is dat ik veel cadeautjes van mijn papa en mama heb gekregen. Ook een Chinese draak en een mooie graafmachine.
Mijn broertje is best leuk, maar af en toe hebben we ruzie. Hij is af en toe best stout. Maar we kunnen soms ook leuk spelen. We eten elke avond Chinees en het is erg lekker.
Iedereen denkt dat ik Chinees praat, maar ik weet alleen Ni Hao en Zai Jian (Hallo en Tot Ziens)

Tot gauw!

Fee Fee

4 opmerkingen:

  1. Ik moet nog even melden dat ik het leuk vind dat Twan reeds op jonge leeftijd het lievelingseten van zijn Grootje heeft geproefd. Bunny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn die twee kanjers! En wat een bijzondere reis! Geniet nog even van de laatste dagen in China en een hele goede terugreis gewenst.
    In gedachten zijn wij bij jullie op Schiphol.
    Veel liefs Marcel, Angelique en Milou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lara, Sander, Fee Fee en Twan,

    Leuk om jullie weblog zo te kunnen volgen. We genieten erg van jullie verhalen, belevenissen en foto's. Wat een kanjer is Twan.
    Fijn dat jullie inmiddels weer in Beijing zijn. Nog een paar nachtjes en dan vliegen jullie alweer naar Nederland. Geniet nog even van het mooie land waar onze kinderen vandaan komen en natuurlijk vooral van elkaar. Wij wensen jullie ook alvast een goede en voorspoedige terugreis. Helaas zijn wij niet op Schiphol aanwezig wegens andere verplichtingen, maar we zien elkaar vast wel weer op een IJmonddag/-bijeenkomst.

    Lieve groetjes, Astrid en Mei-Faye

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Fee Fee,
    Ik mis jou ook hoor! Ik heb weer zin om samen te spelen. Op 1 plaatje na is je voetbalboek helemaal vol! Mijn oma is goed in onderhandelen. Het laatste plaatje is ook in zicht! Ik begrijp best dat je soms ruzie hebt met Twan. Ik ben af en toe ook boos op mijn zussen,maar ik zou ze eeeecht niet willen missen hoor! Want het is ook heel fijn om iemand te hebben om mee te spelen! Als mama op tijd uit haar werk is,komen we misschien wel naar schiphol toe!! Jippie! Tot gauw lieve Fee Fee! Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke kus van je vriendje Stan

    BeantwoordenVerwijderen