donderdag 2 april 2009

Idiote Chinezen vervolg

Het kan altijd nog erger! We hoorden vanochtend dat reisgenoten Jan Kees en Inge om half zeven 's ochtends(!!) moesten verhuizen. Zie ook hun reactie op mijn vorige bericht. Dan toch maar liever 's avonds. Maar de Chinezen hebben het wel begrepen, want vanochtend werd er op de deur geklopt en werd er fruit voor ons bezorgd. Daar had Sander nog even een lekker klusje aan.

Ook zat er een briefje bij:
Dear Mr (en ik dan??!!)


Because of engineering problems, cause you changed rooms, we apologize of this, a country hotel special gift, thank you for you understanding and cooperation, you are welcome to visit comfore suites Beijing hotel again.
Nou, dat zullen we nog wel zien, maar we waarderen het gebaar.

3 opmerkingen:

  1. Jullie geduld wordt in alle opzichten op de proef gesteld en wat blijkt: jullie zijn KANJERS!
    Nu lekker smullen van het fruit en van jullie laatste dag in China.
    Ik wens jullie alvast een goede, rustige vlucht naar huis en daar kan het gezinsleven met 2 prachtige kinderen beginnen!
    Tot gauw, groetjes van Marlies Blok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lara en Sander en Fee Fee en Twan, Nog even en jullie zijn thuis! Heerlijk idee hé?! weer naar huis!!! Wat een gedoe met die kamerwisseling maar toch weer een goedmakertje! Geniet nog even en dan naar huis!!

    Groeten van Chaiming

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverds,
    Ik dacht even dat het een GRAPJE was, maar door het vervolg met het fruit (wat natuurlijk ook door jullie in scene kan zijn gezet) geloof ik het! NAJAAAA wat zijn het toch rare jongens, die Chinezen. Ik kan me voorstellen dat de stoom uit je oren sloeg. Zoiets kan je er nou net niet bijhebben; tis al druk en emotioneel genoeg allemaal. Maar goed; later lach je erom... NOT!
    Veel plezier morgen, en een fijne vlucht naar huis (hopelijk voor FeeFee geen turbulentie)!
    de 3huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen