zondag 19 februari 2012

Wat hou ik toch veel van haar!


Kennen jullie dat? Dat je zoveel van je kind houdt en dat je weet dat ze in hun leven al zoveel hebben meegemaakt dat je ze het liefste overal en altijd zou willen kunnen beschermen. Het kan helaas niet altijd en dat hoort ook bij het leven, maar onze kindjes zijn zo kwetsbaar, doen zo hun best en tonen ondanks alles zoveel veerkracht dat ik daar zoveel bewondering voor heb. Wat hou ik toch veel van mijn kinderen, het kan niet vaak genoeg gezegd worden! 

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve foto! En ja, ik ken het gevoel maar al te goed, soms doet mijn hart er gewoon pijn van...
    Leuk dat we elkaar volgende maand weer zien!

    Liefs, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve foto! En ja, ik ken het gevoel maar al te goed, soms doet mijn hart er gewoon pijn van...
    Leuk dat we elkaar volgende maand weer zien!

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen